mandag 17. mars 2014

Ny nettside!

Det er lenge siden bloggen min har blitt oppdatert. Det skyldes hovedsakelig to ting. For det første har jeg vært lite ute i felten den siste tida, og for det andre så har jeg puslet med ei ny nettside. Den nye nettsida begynner nå å ta form. Så heretter blir nye blogginnlegg publisert under min nye side www.srdahlen.com.

Jeg har dessverre ikke lykkes med å importere mine gamle blogginnlegg til mitt nye nettsted, så jeg vil ha en lenke til min gamle blogg. Det ligger altfor mange gode minner i min gamle blogg til at jeg kan slette den.

Jeg håper minst like mange tar seg tid til å ta turen innom min nye nettside. Det vil jeg sette stor pris på. Velkommen er dere alle.

Svein

1 kommentar:

  1. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett