søndag 13. desember 2009

Fossekallen på bankortet

For et par uker skulle jeg bestille nytt bankkort fra Sparebank 1. Under bestillingen i nettbanken ble jeg spurt om jeg ville ha mitt eget motiv på visakortet. Det var visstnok bare å laste ned et bilde fra pc'n min. Tja, hvorfor ikke tenkte jeg. Men hvilket bilde skulle jeg velge? Tanken som slo meg var at det måtte være et motiv som ingen andre hadde. Etter noen minutters betenkningstid, åpenbarte motivet seg for meg. Fossekallen! Et originalt valg vil nok de fleste si. Et godt valg sier jeg...

Forrige lørdag lå brevet med bankortet i postkassen. Jeg åpnet brevet med en viss spenning. Hvordan ville fossekallen ta seg ut på et bankkort? Jeg ble ikke skuffet. Derfor tok jeg stolt med meg bankortet for å vise det til min datter. "Se hva jeg har fått i posten dag," sa jeg med en fornøyd stemme. Datteren min ristet på hodet og sa: "Er det mulig pappa?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar