tirsdag 14. februar 2012

Drømmedag med kongeørn - en video

I løpet av de siste månedene har jeg blitt en fast deltaker på Helle naturfoto sine medlemsmøter. Her møter jeg likesinnede med en sterk interesse for natur og naturfotografering. Møtene i fotoforeningen er uhøytidelige der medlemmene samles til en hyggelig fotoprat og bildefremvisning. Denne gangen var det undertegnede sin tur til å vise fram bilder for de andre medlemmene. I den anledningen hadde jeg satt sammen en filmsnutt fra forrige søndag i gammalskjulet. Jeg tilbrakte både forrige lørdag og søndag i gammalskjulet, og begge dagene hadde jeg besøk av kongeørna, men på søndagen var det definitivt mest action foran objektivet. Her kommer en liten smakbit fra en drømmedag med kongeørn...

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Flotte Bilder og film.
    Kombinasjonen er helt konge!

    Ser ut som Dere har en helt fantastisk plass!

    mvh
    Knut Egil

    SvarSlett
  2. Super filmsnutt. Du formidler det alle føler etter en dag hos kongeørna.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og video. Ikke minst actionbildene av ørnene som slåss ble veldig bra.

    mvh Knut W.

    SvarSlett